لوگو جدید جنرال موتورز رونمایی شد

جنرال موتورز (General Motors) طی چند وقت اخیر به‌وضوح نشان داده است که می‌خواهد به‌ شکل گسترده روی صنعت خودروی الکتریکی سرمایه‌گذاری کند. خودروساز آمریکایی در همین راستا از اعمال تغییرات در لوگویش خبر داده است. بر اساس گزارش انگجت، لوگوی مدرن‌شده‌ی جنرال موتورز تأکید این شرکت روی خودروی الکتریکی را به‌ رخ می‌کشد.

جنرال موتورز بیش از ۵۰ سال از لوگویی استفاده کرد که شامل دو حرف بزرگ سفیدرنگ G و M و خطی افقی در زیر آن‌ها بود که درون مربعی آبی‌رنگ قرار گرفته بودند. در جدیدترین لوگوی جنرال موتورز، از حروف کوچک g و m در پس‌زمینه‌ای سفید استفاده شده است و صرفا در زیر حرف m خط افقی دیده می‌شود. عبارت gm در لوگوی مدرن جنرال موتورز درون مربعی با گوشه‌های گرد قرار گرفته است.

 لوگوی جدید جنرال موتورز در سه نسخه طراحی شده است که یکی از آن‌ها آبی گرادیانی، دومی آبی ساده و سومی سیاه ساده است.

جنرال موتورز می‌گوید لوگوی سوم (آبی گرادیانی) نمایانگر آسمان‌ آبی آینده‌ای است که در آن، انتشار گازهای گلخانه‌ای به صفر رسیده. این رنگ همچنین به «انرژی» فناوری باتری Ultium جنرال موتورز اشاره می‌کند. فرم کلی لوگو بیادآور دوشاخه‌ی برق است.

جنرال موتورز در کنار رونمایی از لوگوی جدید، پویش بازاریابی دیگری به راه انداخته است که روی پلتفرم Ultium تمرکز دارد. این شرکت روز ۱۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۲ دی ۱۳۹۹) وب‌سایتش را بازطراحی می‌کند.

جنرال موتورز قصد دارد ۲۷ میلیارد دلار در صنعت خودروی الکتریکی و خودروی خودران سرمایه‌گذاری کند. این شرکت مدتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که برنامه دارد تا سال ۲۰۲۵ بالغ‌ بر ۳۰ خودروی الکتریکی رونمایی کند. طبق برخی گزارش‌ها، جنرال موتورز در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در CES 2021 تعدادی خودروی الکتریکی به‌ نمایش می‌گذارد که یکی از آن‌ها، پیکاپ الکتریکی شورولت خواهد بود.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا