ساخت سریال Green Arrow and the Canaries لغو شد

Green Arrow and the Canaries (گرین ارو و قناری‌ها) قرار بود اسپین‌آف سریال Arrow باشد که پخش آن پس از هشت فصل به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW اسپین‌آف سریال کماندار را لغو کرده است.

شبکه CW سرانجام تصمیم گرفت تا ساخت سریال Green Arrow and the Canaries را دیگر ادامه ندهد و پیش از شروع ساخت یک فصل آن، ادامه تولید آن را لغو کرد. قسمت پایلوت و آزمایشی این سریال در سال گذشته به‌عنوان قسمت نهم از فصل هشتم سریال Arrow منتشر شد، اما از آن زمان اخبار بیشتری منتشر نشده بود.

سریال Green Arrow and the Canaries با محوریت شخصیت‌های زن و دختر الیور کویین در دست ساخت بود. تمرکز این سریال قرار بود روی میا اسموک، دختر الیور کویین باشد و کاترین مک‌ نامارا بار دیگر برای نقش‌آفرینی در نقش میا اسموک در این سریال قرار بود بازگردد. کیتی کسیدی و جولیانا هارکیوی که هرکدام نسخه‌های متفاوت از شخصیت قناری سیاه (Black Canary) را در سریال Arrow بازی کرده‌اند، نیز قرار بود شاهد بازگشت آن‌ها در اسپین‌آف سریال Arrow باشیم که پخش آن حدود یک سال پیش به پایان رسید.

سریال Green Arrow and the Canaries درواقع قرار بود به یکی از سریال‌های پرچم‌دار شبکه CW تبدیل شود. بث شوارتز، شورانر سریال کماندار، به‌همراه مارک گوگنهایم، جیل بلانكنشيپ و اسکار بالدرراما، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت سریال Green Arrow and the Canaries را بر عهده داشتند و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن قرار بود حضور داشته باشند. همچنین اتفاقات اسپین‌‌آف سریال Arrow نیز قرار بود در آینده رخ دهد.

شبکه CW پیش از این تصمیم به پایان دادن به پخش سریال Supergirl در فصل ششم و سریال Black Lightning در فصل چهارم گرفته بود. همچنین این شبکه در حال ساخت یک اسپین‌آف سریال بلک لایتینگ با نام Painkiller است. علاوه‌براین، CW در حال همکاری با ایوا دوورنی برای ساخت سریال Naomi است و به‌نظر نمی‌رسد که سریال‌های اقتباس شده از DC فعلا از برنامه این شبکه خارج شوند. همچنین شبکه CW هنوز تصمیمی در رابطه با سریال پیش درآمد The 100 نگرفته است.

منبع:زومجی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا