نمایشگرهای کریستالی برای طراحی جلوه‌های ویژه فیلم

ابعاد بسیار بزرگ و درخشندگی بی سابقه این نمایشگرها و نیز تفکیک رنگ استثنایی آنها موجب می‌شود که بتوان از این نمایشگرها نه تنها برای مشاهده فیلم و سریال، بلکه به عنوان پس زمینه برای طراحی جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها بهره گرفت.

این نمایشگرهای کریستالی به صورت ماژولار طراحی شده و بخش‌های مختلف آن به صورت تکه تکه به یکدیگر چسبانده شده و در کنار هم نصب می‌شوند. پردازنده ایکس یک آلتیمیت که در این نمایشگر به کار گرفته شده تنظیم دقیق تصویر و افزایش کیفیت آن را تسهیل می‌کند.

نرخ تازه سازی صفحه این نمایشگر بزرگ ۱۲۰ فریم در ثانیه است و سری‌های سی و بی این نمایشگر نیازی به فضای خالی در پشتشان نیز ندارند و به صورت کاملاً تخت طراحی شده‌اند تا نصب آنها در نزدیکی دیوار نیز بدون مشکل انجام شود. نصب نمایشگرهای یادشده در کنار هم نیز به راحتی و بدون تخصص خاصی ممکن است و نتیجه کار شکل گیری یک نمایشگر بزرگ ۲۲۰ اینچی است که پخش تصاویر متعدد بر روی آن در کنار هم ممکن خواهد بود.

سری بی این نمایشگر ۱۳۷ اینچی و تمام اچ دی است و با ۲۵ قطعه نمایشگر کوچک ساخته می‌شود. البته طراحی مدل دیگری از آن با صد نمایشگر کوچک با دقت ۴K نیز ممکن خواهد بود. این محصول در تابستان آینده به بازار می‌آید و قیمت آن هم هنوز اعلام نشده است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا