ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته ۹۹ آغاز شد

 ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز -چهارشنبه- با مراجعه متقاضیان به مراکز آموزشی محل پذیرش آغاز شد.

 پذیرش مجدد دانشجو در دوره  های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌کاربردی برای ترم تحصیلی آتی  از امروز- چهارشنبه ۱۷ دی ماه – آغاز شد و تا ۲۳ دی ماه ادامه دارد.

این ثبت نام برای پذیرش دانشجو در ظرفیت های خالی مانده دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می شود و پذیرفته شدگان از ترم دوم تحصیلی دانشگاه ها تحصیل خود را آغاز می کنند.

داوطلبان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز آموزشی محل پذیرش مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای مدرک یا گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) بوده و حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ نسبت به دریافت مدرک مربوط اقدام کنند.

افرادی که حداکثر تا ۳۰ مهرماه ۹۹ از مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده‌اند، لازم است معدل درج شده در گواهی کاردانی را در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام دانشجوی سال آخر دوره کاردانی هستند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹ موفق به اخذ مدرک کاردانی خود می‌شوند، مجاز به انتخاب کدرشته محل‌های این مرحله هستند و جهت ثبت معدل کل خود باید میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۹ را در تقاضانامه ثبت نامی درج کنند.

هزینه ثبت نام در این دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ۴۶ هزار تومن اعلام شده است. در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی هزار و ۵۱۴ کد رشته‌محل برای این مرحله دانشجو می پذیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا