تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت پایان نامه ها و رساله های دانشجویی

شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با محوریت برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذا در واحد ورامین ـ پیشوا با حضور دکتر محمد علی اکبری، مشاور رئیس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

علی اکبری در این جلسه با تأکید بر لزوم کیفی سازی در دانشگاه آزاد گفت: رویکرد اصلی این دانشگاه حل مسأله و پاسخ به نیازهای کشور و جامعه است. این امر جز با افزایش و ارتقاء کیفیت پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری تحقق نمی یابد.

وی بر تقویت و توسعه شبکه نیروی انسانی در سامانه پژوهشیار تأکید کرد و افزود: باید از اساتید، دانشجویان و محققان علاقه مند خارج از دانشگاه آزاد استفاده و امکان برقراری ارتباط با متخصصان خارج از دانشگاه را فراهم کنیم.

علی اکبری با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد در رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند، ادامه داد: دانشگاه تعداد کافی دانشجو در حوزه کشاورزی دارد که باید از ظرفیت و توانمندی های آنها به بهترین شکل بهره برداری شود.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، در ابتدای این جلسه دکتر حامد زارعی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا نیز به ارائه گزارشی از برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذا در این دانشگاه پرداخت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا