اینستاگرام طراحی جدید استوری‌ها را در دسکتاپ تغییر می دهد

احتمالا در آینده مشاهده استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ ساده‌تر از امروز خواهد بود چرا که از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این شبکه اجتماعی تصمیم به تغییر در نحوه نمایش استوری‌ها در سایت خود گرفته و بجای اینکه هر استوری تمام صفحه را بپوشاند، به صورت کاروسل (Carousel) به نمایش گذاشته می‌شوند.

نحوه تغییر استوری‌ها در طراحی جدید تفاوتی با طراحی کنونی ندارد و باید به صورت دستی روی استوری‌ها کلیک کنید یا اجازه دهید به صورت خودکار اجرا شوند. با این وجود در طراحی جدید می‌توانید از ترتیب استوری‌ها اطلاع پیدا کنید.

در حال حاضر مشخص نشده چه تعداد از کاربران به طراحی جدید دسترسی دارند یا اینکه چه زمانی به صورت نهایی برای تمام افراد ارائه می‌شود. سخنگوی اینستاگرام شروع آزمایش طراحی جدید استوری‌ها را برای گروه کوچکی از کاربران از ماه گذشته میلادی تایید کرده، اما درباره ارائه گسترده‌تر آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

اینستاگرام در سال‌های گذشته با سرعت تقریبا کمی عملکرد سایت خود را بهبود داده، با این حال استوری‌ها عملکرد چندان مناسبی ندارند و برای نمایشگرهای بزرگ هم بهینه‌سازی نشده‌اند.

در حالی که شاید در نگاه اول طراحی جدید استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ یک تغییر بزرگ نباشد، مسلما برای کاربرانی نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی مهم خواهد بود. اگر بجای اپ اینستاگرام از طریق دسکتاپ و سایت آن استوری‌ها را مشاهده می‌کنید، این تغییر طراحی باعث بهبود تجربه کاربری شما خواهد شد، هرچند زمان ارائه گسترده آن مشخص نیست.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا