ساخت محلول‌ ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو

 قرارداد همکاری مشترک تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح، بر پایه آب و مبتنی بر فناوری نانو، میان دو شرکت از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، منعقد شد.

حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت با بیان اینکه ۲ محصول این شرکت از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت، موفق به اخذ تاییدیه شده‌است، گفت: با توجه به مشکلات محلول‌های ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل، وزارت بهداشت تمرکز خود را برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی‌کننده بر پایه آب معطوف کرده است.

وی افزود: نخستین محصول مشترک این دو شرکت که بر پایه آب تولید می‌شود، تا ۱۰ هزار برابر نسبت به محلول‌های ضدعفونی‌کننده پایه الکل قوی‌تر است.

مدیر عامل شرکت توضیح داد: دومین محصول مشترک این دو شرکت، محلول ضدعفونی‌کننده خود استریل با ماندگاری بالا برای استریل نگه داشتن سطوح مختلف است. این محلول به مدت بیش از ۳ ماه، سطوح را نسبت به تماس مجدد با ویروس و باکتری استریل می‌کند و منجر به اطمینان‌بخشی مراکز درمانی و کاهش مصرف محلول‌های ضدعفونی‌کننده می‌شود.

اسماعیل صابر فر مدیرعامل شرکت دیگری در پارک پردیس گفت: ظرفیت تولید این شرکت را برای همکاری مشترک، به ۳ تن در روز می‌رسانیم.

وی ادامه داد: مخازن نگهداری، مخازن ترکیب مواد اولیه و خط تولید برای همکاری مشترک تجهیز شده است و جهت افزایش ظرفیت تولید نیز آمادگی کامل وجود دارد. خط تولید شرکت در مقادیر ۵۰، ۱۰۰ و ۵۰۰ میلی لیتر آماده تولید است و همچنین تولید در ابعاد بزرگ ۱ و ۴ لیتر هم بر اساس نیاز مخاطب امکان‌پذیر خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا