تاریخ رونمایی خانواده گلکسیS21 سامسونگ رسما اعلام شد

رویداد آنپکد سامسونگ قرار است روز پنج شنبه 25 دی‌ماه ساعت 18:30 به وقت تهران (‌14 ژانویه 2021) به صورت آنلاین برگزار شود. از سوی دیگر پیش سفارش گوشی‌های جدید در آمریکا از امروز آغاز شده است و با توجه به تاریخ‌ اعلام شده برای پیش سفارش، احتمالا گوشی‌های هوشمند این سری از دهم بهمن ‌ماه (پایان ژانویه) به بازار عرضه خواهند شد.

معمولا سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری S را بین ماه‌های اسفند-اردیبهشت به بازار عرضه می‌کرد؛ اما امسال این استراتژی را تغییر داده و تصمیم گرفته زودتر از موعد همیشگی آنها را معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد.

انتظار می‌رود گلکسی S21 در سه نسخه شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا به بازار عرضه شوند. احتمالا گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، پیش سفارش گلکسی S21 در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است و برای کاربرانی که زودتر از موعد رونمایی پرچمداران مورد نظر خود را سفارش بدهند، شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته شده است. آخرین تاریخ دریافت پیش سفارش‌ها از سوی سامسونگ 9 بهمن‌ماه (‌28 ژانویه) مشخص شده است. سامسونگ در نظر دارد پرچمداران جدید خود را از اواسط بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه به بازار عرضه کند.

با توجه به گزارش‌های اخیر، احتمالا گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و در نهایت گلکسی S21 اولترا به ترتیب با نمایشگرهای 6.2، 6.7 و 6.8 اینچی S-AMOLED معرفی خواهند شد.

نسخه اولترا از نمایشگری با رزولوشن QHD و دو نسخه دیگر از نمایشگر با رزولوشن FHD بهره خواهند برد. همچنین گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با نرخ بروزرسانی 120 هرتز نمایشگر،‌ مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش خواهند بود. انتظار می‌رود این سه نسخه به ترتیب دارای باتری با ظرفیت 4000، 4800 و در نهایت 5000 میلی‌آمپرساعتی باشند.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا