انتشار بازی Harvest Moon: One World تایید شد

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Natsume به‌تازگی پستی در وب‌سایت رسمی خود تحت عنوان «سال نو بر تمام طرفداران‌مان در سراسر جهان مبارک!» منتشر کرده است.

مطالب این پست با ابراز همدردی نسبت به تمام کسانی که سال گذشته با مشکلات مربوط‌به همه‌گیری کرونا دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند، شروع می‌شود. سپس به این موضوع می‌پردازد که استودیوی ناتسومه خوش‌بختانه سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

با این حال، در ادامه، مجموعه بازی‌های Harvest Moon بیشتر مطالب پست را به خود اختصاص می‌دهند و درباره‌ جدیدترین نسخه‌ این مجموعه یعنی Harvest Moon: One World که قرار است تا چندوقت دیگر منتشر شود، اطلاعاتی ارائه شده است. خبر مهم دیگر این است که این بازی برای عرضه روی کنسول ایکس باکس وان در کشور آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

استودیوی ناتسومه اینگونه ادعا می‌کند که Harvest Moon: One World قرار است بزرگ‌ترین بازی این مجموعه تا به امروز باشد که شامل «محیط‌های وسیع و مناطق روستایی جذاب برای گشت‌و‌گذار در عین تجربه‌ی زندگی در مزرعه» می‌شود. یک تریلر نیز چند هفته پیش از این بازی منتشر شده که ویژگی‌ها و کمی هم گیم‌پلی بازی را به‌نمایش می‌گذارد. درصورت تمایل می‌توانید این تریلر را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

کار در مزرعه در بازی Harvest Moon One World

این استودیو همچنین به این اشاره می‌کند که هر دو بازی Harvest Moon: Light of Hope’s Special Edition که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و Harvest Moon: Light of Hope’s Complete Edition که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، «تا به امروز فروش خیلی خوبی را تجربه کرده‌اند.» نسخه‌ی Light of Hope که درحال‌حاضر لقب پرفروش‌ترین قسمت در کل تاریخ مجموعه‌ی هاروست مون را کسب کرده، در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (مهر) برای ایکس باکس وان نیز عرضه شد.

Harvest Moon: One World که قرار بود در پاییز سال ۲۰۲۰ عرضه شود، حالا برای انتشار در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند) برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌ ایکس باکس وان بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

بااین‌حال، استودیوی Natsume گفته که اعلام تاریخ انتشار برای این کنسول برای «آینده‌ی نزدیک» برنامه‌ریزی شده است. پیش‌خرید نسخه‌ی کالکتور Harvest Moon: One World توسط شرکت Limited Run Games از تاریخ ۵ ژانویه (۱۶ دی) شروع خواهد شد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا