نخستین استارتاپ منش به صورت آنلاین در قزوین برگزار شد

زهرا تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: پیرو دریافت مجوز راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) در حوزه «تبلیغات و بازاریابی فناوری» در استان قزوین، اولین رویداد استارتاپی این مرکز با عنوان «آنلاین شو» با هدف شناسایی ایده‌های فناورانه برای فروش و بازاریابی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به گسترش استفاده عموم از فضای آنلاین و حیاتی بودن استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارها، این رویداد ویژه علاقه‌مندانی که توانایی تولید یک محصول دیجیتال را دارا هستند برگزار می‌شود.

تقی‌زاده اظهار کرد: در این رویداد، ابتدا پیش رویدادی در تاریخ ۱۶ دی ماه به‌صورت کارگاه آموزشی رایگان برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان با مفاهیم تولید محصول دیجیتال آشنا شوند.

وی یادآور شد: در ادامه هر تیم تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارد تا ایده‌ها و محصولات خویش را در یک ویدئو ۲ دقیقه‌ای معرفی کند. تیم داوری رویداد این ایده‌ها را بررسی و سه ایده برتر جوایز ارزنده‌ای نظیر حمایت مالی در تولید محصول، امکان استقرار رایگان در منش و اماکن استفاده رایگان از خدمات جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.

سرپرست مرکز خدمات تخصصی تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های برنده در منش پایان راه نخواهد بود و از این تیم‌ها در قالب منش حمایت‌هایی زیادی صورت می‌گیرد تا بتوانند به یک محصول قابل‌ارائه به بازار دست یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا