یاقوتی به رنگ شهید سلیمانی

در آستانه سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مجموعه کودکان ثروت ساز پیشرو با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جشنواره ای با عنوان «یاقوت 2021» را برگزار خواهد کرد.
علی رنجبر، مدیرعامل موسسه کودکان ثروت ساز پیشرو در گفتگو با خبرنگار سیناپرس درباره این جشنواره گفت: از آنجایی که آموزش در کودکی بنا بر حدیث پیامبر گرامی اسلام، به مانند حکاکی بر روی سنگ است؛ هدف از برگزاری جشنواره «یاقوت 2021 » این است که نسل جدید و کودکان شناخت کامل تری از قهرمان ملی خود شهید قاسم سلیمانی، کسب کنند.


وی افزود: کودکان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را با محوریت آرمان های شهید سلیمانی در قالب ویدیو، عکس و دل نوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
گفتنی است، بخش دیگر این جشنواره برای یادبود شهید محسن فخری زاده با محوریت فعالیت های آزمایشگاهی و اختراع برگزار خواهد شد و کودکان می توانند در زمینه اختراع، ویدیویی در حین انجام کار به مدت زمان 2 الی 3 دقیقه و یک عکس نهایی ارسال کنند و در بخش آزمایش های ساده می توانند با کمک والدین خود در این جشنواره شرکت کنند؛ همچنین در زمینه ساخت لوازم الکترونیک هم شرکت کنندگان باید از مراحل ساخت اثر خود ویدیو تهیه کنند و در انتها همراه با یک عکس نهایی به دبیر خانه جشنواره «یاقوت 2021» ارسال کنند.
گفتنی است، ثبت نام دراین جشنواره از سی ام آذرماه سال جاری آغاز   شده و تا پایان روز بیست و دوم بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین پایان مهلت ارسال آثار سوم اردیبهشت سال آینده است که اختتامیه و اعلام اسامی برندگان این جشنواره بیست و نهم اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.
علاقه مندان می توانند از دو روش اپلیکیشن MANAGERKIDS ویا وب سایت  MANAGERKIDS.IR ثبت نام کرده و طرح ها و آثار فرزندان شان را ارسال کنند.
لازم به یادآوری است، کلیه شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی نامه دو زبانه معتبر دریافت خواهند کرد و از ایده های ناب آن ها در جهت تجاری سازی با کمک ارگان های مختلف حمایت می شوند.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا