ایمپلنت‌های ارتوپدی دانش‌بنیان جایگزین مفصل‌های از بین رفته شد

محمدباقر حسین زاده رییس هیات مدیره این شرکت درخصوص محصول جدید دانش بنیان گفت: ایمپلنت ارتوپدی یک وسیله پزشکی است که برای جایگزینی مفصل یا استخوان از بین رفته برای ثبات در سیستم عضلانی و بهبود تحرک و انعطاف‌پذیری ساخته شد.

وی افزود: این شرکت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیانی است که به عنوان نخستین تولیدکننده ایمپلنت‌های آناتومیکال استیل و تیتانیوم در ایران، فعالیت خود را با دریافت اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دریافت استانداردهای مدیریت کیفیت و گواهینامه‌های اروپایی آغاز کرده است.

رییس هیات مدیره  این شرکت دانش بنیان یادآور شد: محصول جدید این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید شده که به کاهش هزینه‌ها و قیمت و افزایش کیفیت محصولات حوزه ایمپلنت‌های ارتوپدی و ستون فقرات منجر شده است.  

حسین زاده ادامه داد: این مجموعه یکی از مجموعه‌های پیشرو در تولیدکنندگان ایمپلنت‌های تیتانیوم در ایران است و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی فعال در حوزه ارتوپد از محصولات این شرکت که تولیدات آن با حدود یک پنجم قیمت کالاهای وارداتی تولید می‌شود، بهره‌مند هستند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر تعدادی تولیدکننده ایمپلنت‌های ارتوپدی در کشور فعال هستند اما ایمپلنت‌های تیتانیومی تنها در ارومیه و مشهد تولید و به بازار عرضه می‌شود، محصولات این شرکت به جمهوری آذربایجان و اربیل عراق هم صادر می شود و در صدد توسعه بازارهای هدف هستیم و این کار را با توسعه کمی و کیفی دنبال می‌کنیم.

رییس هیات مدیره  این شرکت دانش بنیان افزود: علاوه بر محصولات متعارف، برخی اختراعات از جمله ایمپلنت پاشنه پا هم در این مرکز به تولید انبوه رسیده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا