گریزمن از کنسول شخصی‌سازی شده ایکس باکس خود رونمایی کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شدند. کنسول‌هایی که هرکدام سعی دارند با جامعه کاربری موردنظر خود موفقیت‌های چشمگیری را برای سونی و مایکروسافت به‌ارمغان آورند.

اگر صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از روش‌های تبلیغاتی رایج میان شرکت‌ها، استفاده از افراد مشهور و ستاره در حوزه‌‌های مختلف ازجمله سینما و تلویزیون، ورزش و موسیقی است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید کمتر از یک ماه پیش بود که مایکروسافت یک کنسول ایکس باکس سری ایکس برای توماس زیمرمن ملقب به Deadmau5، ستاره موسیقی ارسال کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این روش تبلیغاتی مورد پسند ردموندی‌ها واقع شده؛ چراکه ساعاتی پیش آنتوان گریزمن، ستاره تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی فرانسه با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر خود از اقدام ردموندی‌ها مبنی‌بر ارسال یک کنسول ایکس باکس سری ایکس شخصی‌سازی شده برای خود خبر داد.

آنتوان گریزمنُ، ستاره تیم فوتبال بارسلونا در کنار کنسول ایکس باکس سری ایکس شخصی سازی شده خود

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مایکروسافت بالای این کنسول را با نام بازیکن مزین و در قسمت پایین دستگاه نیز شعار معروف نسل نهم ایکس باکس یعنی "به رویاهات قدرت بده" را حکاکی کرده است.

گریزمن جزو بازیکنانی است که علاقه شدیدی به بازی‌های ویدیویی دارد و مدت زمان زیادی را صرف تجربه آن‌ها می‌کند. به‌عنوان مثال تابه امروز تصاویر زیادی از او در حین انجام بازی‌های Football Manager و eFootball PES در فضای مجازی منتشر شده‌ است.

منبع:زومجی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا