ابرباتری های 8000 میلی آمپری با 615 ساعت شارژ

باتری گوشی های هوشمند یکی از معیارهای انتخاب نوع گوشی است و به دلیل کاربردهای زیادی که گوشی های امروزی پیدا کرده اند، نیاز به یک باتری با طول عمر بالا و مدت زمان نگهداری شارژ طولانی مدت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال یک باتری با تمام این ویژگی ها هستید که اتفاقا قیمت مناسبی هم داشته باشد، باتری Oukitel WP5 را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش سیناپرس به نقل از techradar، این باتری که بزرگ ترین و ارزان قیمت ترین باتری گوشی های هوشمند است، در 27 دسامبر با قیمت 99/105 دلار عرضه شد و حالا با احتساب 10 دلار اضافه تر به 99/115 دلار به فروش می رسد.

در این باتری، از تراشه چهار هسته ای مدیاتک استفاده شده که در کنار 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، جزء ویژگی های اندروید 10 به شمار می روند. نمایشگر 5/5 اینچی این گوشی از وضوح نسبتا کمی برخوردار است که به لحاظ تئوری تأثیر به سزایی در بالا رفتن عمر باتری دارد.
این باتری قدرتمند که برای گوشی Oukitel طراحی شده، ضخامت گوشی را بالاتر برده و به 18 میلی متر رسانده و وزن آن را هم افزایش داده است.
به گزارش سیناپرس، این باتری با ظرفیت 8000 میلی آمپر در حالت استندبای تا 615 ساعت شارژ در خود نگه می دارد. علاوه بر این، تا 42 ساعت می توانید با شارژ این باتری مکالمه تلفنی، 43 ساعت پخش موسیقی و 12 ساعت تماشای ویدئویی دارد.

با این قابلیت هایی که این باتری دارد، این گوشی هوشمند برای کاربرانی که شارژ قوی باتری نیاز دارند، بسیار کاربردی است. آداپتور قدرتمند این باتری هم قدرت 10 واتی دارد. با توجه به ظرفیت بالایی که این باتری دارد، شارژ شدن کامل آن حدود 4 ساعت زمان می برد.

مترجم:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا