نشست آنلاین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایران و هند برگزار می‌شود

ارتباطات بین‌المللی یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین‌المللی شدن شرکت‌ها و صادرات محصولات و خدمات است.حضور در هیات‌های تجاری بین‌المللی همواره از طرف دولت‌ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری نیز به عنوان بازوی اجرایی مرکز تعاملات بین المللی علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان، از اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

بر اساس اختیارات مرکز و در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود، پرداخت بخشی از هزینه‌های اعزام "هیأت‌های صادراتی، بازاریابی و سرمایه‌گذاری محصولات دانش‌بنیان" در چارچوب این آیین‌نامه قابل اقدام است.

در همین راستا، در نشست آنلاین میان شرکت های دانش بنیان و فناور، شرکت ها می توانند درحوزه‌های مختلف عمران و ساخت، خودرو و صنایع وابسته، صنایع کامپوزیت و مواد پیشرفته، صنایع و محصولات پلیمری، صنایع داروهای گیاهی و صنعتی، سلامت و بهداشت و تجهیزات پزشکی و فناوری اطلاعات و پویانمایی شرکت کنند.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری این نشست در  تلاش است تا تعاملات فناورانه ایران و هند توسعه یابد. این رویداد فناورانه ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌های متقاضی تا ۲۲ دی‌ماه سال جاری است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا