تخفیف زمستانه ۵۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی برای هیات علمی‌ها

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات آزمایشگاهی متنوعی در حوزه‌های فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی و مواد غذایی ارایه می دهد.

در زمستان امسال نیز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تخفیف زمستانه ۵۰ درصدی تا سقف ۴۰ میلیون ریال برای اعضای هیات علمی درنظر گرفته است تا کیفیت پژوهش‌های آزمایشگاهی بیشتر شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسادکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع کشور و سایر پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی حمایت می‌کند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می دهد.