اضافه شدن شخصیت سوپ مک‌تاویش به Call of Duty

جدیدترین قسمت کال آو دیوتی یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War مدتی است که منتشر شده و طبق رسم هرساله‌ی بازی‌های این مجموعه‌ محبوب، فروش خوبی را تجربه می‌کند. بلک آپس کلد وار پس از انتشار Call of Duty: Warzone عرضه شد.

اکتیویژن با انتشار وارزون در سال ۲۰۱۹ که یک بازی بتل رویال رایگان است، موفقیت بسیار زیادی کسب کرده است. با اینکه وارزون پس از عرضه بلک آپس کلد وار، به‌نوعی با این بازی ادغام شد، ولی از نظر داستانی هنوز وقایع Modern Warfare را دنبال می‌کند.

حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌نظر می‌رسد که احتمالا قرار است به‌زودی شاهد بازگشت یکی از چهره‌های آشنا و محبوب سه‌گانه اصلی مدرن وارفر باشیم.

پایان داستان فصل اول کال آو دیوتی وارزون درحال‌حاضر قابل آنلاک کردن است و یوتیوبری به نام Geeky Pastimes کات‌سین پایانی آن را به اشتراک گذاشته است. ویدیوی مذکور خط داستانی این فصل را تمام می‌کند و نکته‌ی جالب آن این است که کاپیتان پرایس با Soap Mactavish تماس می‌گیرد و این دو درباره‌ بالا گرفتن درگیری در منطقه‌ای دیگر با یکدیگر صحبت می‌کنند

سوپ درواقع یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های قابل بازی از سه‌گانه اصلی مدرن وارفر و قبل از ریبوت آن در سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود.

بازی‌های Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Black Ops Cold War درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس هستند.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا