سازه‌های فلزی مورد نیاز صنایع ایران ساخت شد

سید حسن عطایی کچویی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تولید انواع پروفیل، مفتول و لوله‌های کاربردی در صنایع را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: روند کاری شرکت به این گونه است که ابتدا ورق‌های ST۳۷ به عنوان مواد اولیه وارد خط تولید و در عرض دلخواه برش داده می‌شود سپس وارد غلطک‌هایی شده و فرم می‌گیرند.

وی مرحله بعد را بالا آوردن لبه‌ها ورق‌ها به شیوه جوش القایی و فرکانس‌های سطح بالا، و متصل می‌شدن لبه‌ها به یکدیگر و تبدیل شدن آنها به شکل لوله دانست و ادامه داد: مرحله بعدی سایز کردن و برش محصول فولادی در اندازه‌های استاندارد است. این محصولات معمولا در طول ۶ یا ۱۲ متر برش داده می‌شوند. در مرحله انتهایی آزمون‌هایی تحت عنوان تست‌های مخرب و غیرمخرب روی لوله‌های تولید شده صورت می‌گیرد.

عطایی یادآور شد: تولید لوله‌های فولادی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت این شرکت است. لوله‌های این شرکت معمولا از ۲ تا ۴ میلی‌متر در طول‌های ۶ تا ۱۲ متر به مرحله تولید می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: تولید انواع لوله و پروفیل، لوله‌های مخصوص گازرسانی، لوله‌های صنعتی، پروفیل‌های زهوار از شماره ۸۷ الی ۹۴ درسه گرید B ، A و C با سایزبندی‌های ۸ تا ۲ میلی‌متر، پروفیل‌های ساختمانی مخصوص در و پنجره، لوله‌های گاز خانگی و شهری، قوطی‌های صنعتی مربعی شکل، قوطی‌های صنعتی مستطیلی از سایز ۱ الی ۴ و پروفیل‌های ساختمانی چهارچوبی از جمله دیگر محصولات ما به شمار می‌رود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا