افشاگری الون ماسک درباره فروش تسلا به اپل

 الون ماسک ادعا می کند  قصد داشته خودروسازی تسلا را به اپل بفروشد اما تیم کوک( مدیر ارشد ا جرایی اپل)  حاضر به ملاقات با او در این باره نشده است.

در سال ۲۰۱۷ میلادی و هنگامیکه این شرکت در زمینه تولید خودروی مدل ۳ با بحران روبرو شد، ماسک تصمیم گرفت آن را به تولید کننده آیفون بفروشد.

 در حال حاضر ارزش شرکت تسلا ۶۰۰ میلیارد دلار است. اما در آن زمان مدیر ارشد اجرایی تسلا تصمیم داشت شرکتش را به یک دهم قیمت فعلی آن، یعنی ۶۰ میلیارد دلار بفروشد.

او در توئیتی نوشت: در تاریک ترین روزهای طرح «مدل۳» من از تیم کوک خواستم تا درباره امکان خرید تسلا توسط اپل مذاکره کنیم. او حتی حاضر نشد با من ملاقات کند.

این توئیت در حالی منتشر می شود که طبق گزارش های مختلف اپل تصمیم دارد با تولید خودروی برقی تا ۲۰۲۴ به رقیبی برای تسلا تبدیل شود. البته اپل از اظهار نظر درباره توئیت الون ماسک خودداری کرده است.

در سال جاری ارزش سهام تسلا به شدت رشد کرد، به طوریکه اکنون با ارزشترین شرکت جهان به حساب می آید. اما این شرکت در گذشته با چالش های زیادی روبرو بود.

به گفته ماسک هنگامیکه تسلا سعی داشت خودروی مدل ۳ را تولید کند، تا مرز ورشکستگی پیش رفت. البته مدیر ارشد اجرایی تسلا قبلا ادعا کرده بود در سال ۲۰۱۳ میلادی تصمیم داشته این شرکت را به گوگل بفروشد.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا