سه پیک بزرگ کرونا را پشت سر گذاشتیم

عباسعلی کریمی، نظام سلامت را نظام یکپارچه‌ای دانست که اگر یکی از اجزا آن درست کار نکند خدمت مناسبی ارائه نمی‌شود، گفت: از دوم اسفند ۹۹ که دانشگاه علوم پزشکی تهران برای مقابله با کووید ۱۹ اعلام آمادگی کرده ۱۰ ماه می‌گذرد و ما سه پیک بزرگ کرونا را که مانند سه عملیات بزرگ دفاع مقدس بود با تلاش جامعه پرستاری و نظام سلامت پشت سر گذاشتیم و امروز بیماران از بیمارستان‌ها به سلامت به خانه می‌روند.

وی افزود: در این ایام ما ۱۴ فرمانده در ۱۴ بیمارستان داشتیم که در راستای خدمت به مردم آتش به اختیار بودند و اکنون بعد از ۱۰ ماه، من به عنوان رئیس دانشگاه به رؤسای بیمارستان‌ها که در این مدت مقاومت و ایثار کردند و مشکلات را با روی خوش و تعامل پشت سر گذاشتند، بالاترین نمره را می‌دهم.

کریمی، جامعه پرستاری را مخاطب قرار داد و گفت: واقعیت این است که در مورد پرستار و خدمات پرستاری صحبت‌ها و سخنرانی‌های بسیاری می‌شود و شعارها و جملات زیبایی را در وصف آنان بیان می‌کنند. ولی من آنچه را که می‌گویم نتیجه اعتقادی است که در این ۴۴ سال در سطوح مختلف از زمان دانشجویی و تاکنون به عنوان رئیس دانشگاه، با خدمات پرستاری آشنا شدم و از صمیم قلب و با همه احساسم از کادر پرستاری بیمارستان‌ها تشکر می‌کنم و خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا