آغاز نام نویسی مدرسه تابستانه بهینه سازی انرژی و کسب وکار

به گزارش ایرنا ازمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر اکرم عوامی درباره برگزاری این دوره تابستانه گفت: این مدرسه تابستانه از 31 مردادماه سال جاری تا 4 شهریورماه برگزار می شود. 

وی با اشاره به این موضوع که دوره آموزشی بهینه سازی انرژی و کسب وکار در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود افزود: دوره های آموزش تخصصی با عنوان اصول حاکم بر خودرو هیبرید و مباحث منتخب در باتری درکارگاه هایی به مدت چهار ساعت به منظور آموزش مباحث کلی و مقدمه ای بر اصول حاکم بر خودرو هیبرید و مباحث منتخب درباتری ونحوه انتخاب آن برگزار می شود. 

عوامی در ادامه به برگزاری دوره های کسب وکار و کارآفرینی در این مدرسه تابستانه اشاره کرد و بیان کرد: دوره های مدل کسب وکار، طرح کسب وکار ، نوآوری و خلاقیت و یک دوره کار تیمی نیز جهت آشنایی متقاضیان با موضوع کسب وکار و کارآفرینی برگزار خواهد شد که زمان برگزاری هر یک از این کارگاه ها هشت ساعت خواهد بود. 

به گفته وی ظرفیت این دوره های آموزشی محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

رییس مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی افزود: این مرکز به منظور توانمندسازی نوآوران وایجاد بستر خلاقیت و نوآوری، تشکیل تیم سازی، اقدام به برگزاری مدرسه کوتاه مدت بهینه سازی انرژی و کسب وکار کرده است. 

وی گفت: در برنامه مدرسه علاوه بر آموزش های تخصصی مرتبط با موضوع مسابقه، شامل دوره های کسب وکار و کارآفرینی و سایر مهارت های لازم، نشست های صمیمی و برنامه های تفریحی با حضور افراد کارآفرین و مؤثر در حوزه بهینه سازی انرژی و محیط زیست نیز برگزار می شود و در تمامی کلاس ها از اساتید برجسته و مجرب بهره گرفته شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا