مسابقه بزرگ به وقت حاج قاسم برگزار می شود

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران روز شنبه اعلام کرد : این معاونت به منظور پاسداشت نقش محوری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت، کشورها و مردم منطقه و مقابله با عملکرد ضد انسانی و ضد امنیتی داعش نسبت مسابقه بزرگ «به وقت حاج قاسم» را برگزار می کند.

براین اساس علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه بزرگ باید با مراجعه به سایت  www.BookRC.IR نسخه بارگذاری شده وصیت‌نامه آن شهید را مطالعه، سپس از تاریخ ۶ تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند تا به سوْال های طراحی شده پاسخ داده و در مسابقه شرکت کنند.

طبق اطلاعیه این معاونت،  اسامی برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» ۲۰ دی‌ماه اعلام می‌شود و متعاقباً از برگزیدگان آن با اهدای جوایز ویژه‌ای تقدیر می‌شود.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان‌هایی چون اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه الزهرا، جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)،  دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خبرگزاری بین المللی ایکنا و سازمان نظام پزشکی کشور مسابقه «به وقت حاج قاسم» را برگزار می‌کنند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و افزایش تعداد شرکت‌کنندگان سبب افزایش شمار جوایز خواهد شد.

سردار حاج قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا