مجازی پرو کنید

بخش مد فروشگاه آمازون برای حل این مشکل، سرویس جدیدی را به نام «Made for You» (برای شما ساخته شده) راه اندازی کرده است که مشتریان می توانند پیش از خرید، تی شرت یا لباسی که قصد خرید آن را دارند، به طور مجازی پرو کنند.

به گزارش سیناپرس به نقل از دیلی میل، شما می توانید از طریق این سیستم، نوع پارچه، اندازه دور گردن، اندازه آستین ها، اندازه بودن و رنگ لباس را انتخاب کنید و حتی مارکی به اسم خودتان برای لباس ایجاد کنید. مهم ترین قابلیت این سیستم این است که یک مانکن مجازی که از سلفی تمام قدی که خودتان روی برنامه بارگذاری کرده اید، برای شما نمایش داده می شود و لباس سفارشی شما سپس روی این مانکن نمایش داده می شود و شما به راحتی می توانید آن لباس را پرو کنید و از اندازه بودن آن پیش از خرید مطمئن شوید.

لباس هایی که از طریق این سیستم جدید در آمازون به فروش می رسند 25 دلار قیمت گذاری شده و تولید آنها 5 روز زمان می برد. برند «Made for You» که هم در سایت آمازون و هم در اینترنت قابل دسترس است، به خریداران این امکان را می دهد که بین پیراهن های 100 درصد نخی با جنس سبک پارچه، نوع کشی و الاستین یکی را انتخاب کنند.

به گزارش سیناپرس، خریداران حتی می توانند می تواند نوع یقه هفت یا گرد؛ آستین بلند یا کوتا؛ قد کوتاه یا بلند لباس را هم انتخاب کنند. تمام لباس هایی که از طریق این سیستم قابل خریدند در 8 رنگ سفید ابری، سیاه، قرمز جگری، آبی، مرجانی ملایم، فیروزه ای، خاکستری و سبز جنگلی قابل سفارش است.
مشتریان برای پرو دقیق لباس در این سیستم می توانند دو عکس سلفی از روبرو و از نیمرخ روی نرم افزار بارگذاری کنند. آمازون اعلام کرده است که عکس های فرستاده شده از طریق مشتریان بلافاصله بعد از تعیین سایز مشتریان از نرم افزار حذف می شوند و از نظر امنیتی مسئله ای رخ نمی دهد.

در حال حاضر این سیستم تنها محدود به سفارش تی شرت از این طریق است اما آمازون قول داده است که در آینده سبک ها و گزینه های بیشتری را هم برای مشتریان آماده کنند.

این فناوری به کار رفته در آمازون نه تنها BMI فرد را نشان می دهد، بلکه به آنها نشان می دهد که با کمی کاهش وزن چه ظاهری پیدا می کنند. همچنین این فناوری قادر است با تحلیل نوع گفتار مشتری، احساسات او را تشخیص دهد، خواب او را از طریق ضربان قلب کنترل کرده و فعالیت را براساس شدت و مدت حرکت ردیابی کند.  

مترجم:ندا اظهری

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا