دانشگاه خوارزمی از ایده ها و پژوهش های برتر تجلیل می‌کند

 دانشگاه خوارزمی در تشریح برنامه‌های هفته پژوهشی این دانشگاه اعلام کرد؛ در این هفته وبینارها و کارگاه‌های تخصصی آنلاین بر اساس برنامه زمان بندی در حوزه‌های مختلف توسط دانشکده ها برگزار خواهد شد.  

همچنین با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری حضوری نمایشگاه، توانمندی ها و دستاوردهای دانشکده ها و شرکت های مراکز رشد دانشگاه در قالب فایل پاور پوینت و ویدئو کلیپ تهیه شده و بر روی سایت دانشگاه قرار خواهند گرفت و در ادامه، مراسم آنلاین و مجازی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، این دانشگاه به عنوان دانشگاه معین استان البرز مسئولیت برگزاری هفته پژوهش این استان را بر عهده دارد و برگزاری جلسات آنلاین و تشکیل کارگروه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

جشنواره پژوهش دانش آموزی، تجلیل از ایده های برتر، تجلیل از پژوهشگران و فناوران در سطوح دانش آموزی، محققان دانشگاهی و پژوهشگاهی و دستگاه های اجرایی استان  از برنامه های هفته پژوهش استان البرز است.

بر این اساس نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد و لینک این نمایشگاه بر روی سایت هفته پژوهش استان قرار خواهد گرفت.

مراسم فوق با همکاری استانداری البرز، پارک علم و فناوری و کلیه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان، در تاریخ ٢٩ آذر ماه  تا ٤ دی ماه بر اساس تقویم مشخص برگزار خواهد شد و مراسم تجلیل از برگزیدگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور محدود در تاریخ دوم دی ماه در محل مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا