تصاویر مفهومی اپل واچ سری ۷ منتشر شد

انتقادات زیادی مبنی‌بر طولانی‌شدن تغییرات طراحی محصولات اپل مطرح می‌شود؛ اما این شرکت جزو معدود شرکت‌هایی است که در سالیان اخیر، روی زبان طراحی پایبند بوده و با نگاه به تمامی محصولاتش می‌توان اشتراکات زبان‌ طراحی را مشاهده کرد.

اپل سال‌ها پیش در محصولاتی ازجمله آیفون ۴ و نسل نخست آیپد و لپ ‌تاپ مک از طراحی لبه‌های تخت استفاده می‌کرد و بعد از کنارگذاشتن آن در بازه‌ی زمانی پنج‌ساله، دوباره این زبان طراحی کلاسیک و درعین‌حال مدرن را در آیپد پرو ۲۰۱۸ و خانواده‌ی آیفون ۱۲ زنده کرد. حال تصاویر مفهومی طراحی احتمالی اپل واچ ۷ را با لبه‌های تخت نشان می‌دهند.

تاکنون، مدرکی دال‌بر بازطراحی سری بعدی اپل واچ وجود ندارد؛ اما طرح‌های مفهومی کاربری در توییتر به‌نام ویلسون نیکولاس (Wilson Nicklaus)، دیدی نسبی از طراحی اپل واچ با لبه‌های تخت را منتقل می‌کند. نیکولاس چند تصویر مفهومی منتشر کرده است که اپل واچ سری ۷ را با لبه‌های تخت از جنس استیل ضدزنگ دقیقا مانند آیفون ۱۲ پرو نشان می‌دهند و جدا از آن تغییر خاصی درمقایسه‌با نسل گذشته‌اش نداشته است.

همان‌طورکه گفته شد، اپل به ساخت محصولات خود با طراحی ثابت مشهور است و با نگاه به محصولاتی چون اپل تی‌وی نمایشگرهای پرو دیسپلی XDR، لپ‌تاپ‌های مک، آیفون و آیپد پرو متوجه خواهید شد همگی از زبان‌طراحی لبه‌های تخت استفاده می‌کنند؛ بنابراین، تعجب‌آور نخواهد بود که کوپرتینویی‌ها اپل واچ ۷ را نیز مانند دیگر محصولاتش با لبه‌های تخت طراحی کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد تصاویر مفهومی اپل واچ ۷ جالب به‌نظر می‌رسد؛ اما ممکن است عده‌ای این طراحی را دوست نداشته باشند و در واقعیت، طراحی تخت برای ساعت هوشمند نامأنوس به‌نظر رسد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا