فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی آکادمیک اقتصاد ، اتریش

سینا پرس : هفدهمین کنفرانس بین المللی آکادمیک اقتصاد با عنوان کامل  17th International Academic Conference در روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم ژوئن سال 2015 برابر با سی و یکم خرداد ماه تا سوم تیر ماه سال 1394 به مدت چهار روز در شهر وین اتریش برگزار خواهد شد .

موسسه بین المللی علوم اجتماعی و اقتصادی اقدام به برگزاری هفدهمین کنفرانس بین المللی آکادمیک وین کرده و از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند. قابل توجه است که هم زمان با این کنفرانس ، کنفرانس اقتصاد و مدیریت نیز همزمان و در همان ساختمان برگزار خواهد شد .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان این کنفرانس های چند رشته ای در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

• کسب و کار و اقتصاد   Business and Economics

• روش کمی  Quantitative Methods

• علوم اجتماعی و علوم انسانی  Social Sciences and Humanities

• آموزش و آموزش و پرورش  Teaching and Education

• بهداشت و رفاه  Health and Welfare

• محیط زیست و توسعه پایدار  Environment and Sustainable Development

• حقوق در جامعه   Law in Society

• منابع انرژی و سیاست  Energy Resources and Policy

• فن آوری و علوم  Technology and Science

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای ثبت نام زودهنگام تا تاریخ 21 ماه می سال 2015 برابر با 31 اردیبهشت ماه سال 1394 اقدام کرده و خلاصه مقاله خود را برای دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله ، نسبت به فرستادن مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله و ثبت نام این کنفرانس ، تاریخ هفتم ژوئن سال 2015 برابر با هفدهم خرداد ماه سال 1394 اعلام شده است .

قابل توجه است که مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر می شود . مقالات برگزیده شده نیز در مجله scientific به چاپ خواهد رسید .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.iises.net/current-conferences/academic/17th-international-academic-conference-vienna قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا