اولین بوت‌کمپ تخصصی برنامه‌نویسی ‌برگزار می‌شود

مدرسه کاروندی تعاملی برنامه‌نویسیِ به‌عنوان یکی از کارگزاران عضو این مجموعه در نظر دارد با هدف پرورش نیروی انسانی ماهر و توانمند در حوزه‌های برنامه‌نویسی، بوت‌کمپ‌های تخصصی و فشرده‌ برنامه‌نویسی را برای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار می کند.

براساس این گزارش، جذب و استخدام نیروی انسانی توانمند به‌ویژه در حوزه‌های تخصصی برنامه‌نویسی، برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور از اهمیت بالایی برخوردار است، در همین راستا اولین دوره بوت‌کمپ آموزشی-تخصصی برنامه‌نویسی توسط این کارگزار با عنوان دوره تخصصی React Js از ابتدای دی‌ماه سال جاری، برای شرکت‌های عضو پارک برگزار می‌شود.

این کارگزاری در نظر دارد تا با بررسی هدفمند و نیازسنجی از شرکت‌های عضو، بوت‌کمپ‌های تخصصی برنامه‌نویسی را در جهت رفع نیازمندی‌های نیروی انسانی، برگزار کند، شرکت‌های عضو پارک برای اعلام نیازمندهای خود می‌توانند به آدرس http://maktabsharif.ir/companies-apply مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره تخصصی React Js نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه به آدرس http://maktabsharif.ir و مکاتبه با آدرس info@MaktabSharif.ir، مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا