سیستم مبدل دوربین هوشمند به دوربین حرفه‌ای

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در این چند سال گذشته سیستم‌هایی برای لنز های متفاوت دیده شده‌اند که این وعده را به کاربران داده‌اند که می‌توانند دوربین گوشی هوشمند آنها را به دوربینی بسیار بهتر تبدیل می کنند.
اما اخیرا یک شرکت گامی برداشته است که با استفاده از سیستم آن متوسط یک دوربین گوشی هوشمند به یک دوربین حرفه ای برای عکس و فیلم برداری تبدیل می‌شود؛ و می‌تواند به وسیله تمام گوشی‌های هوشمند و در تمام اندازه‌ها و اشکال کار کند.
 
برخلاف لنز‌هایی که تا کنون به بازار آمده اند، لنز IndieVice یک دوربین کامل است. این بدان معنا است که نه تنها شما یک لنز را بر روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنید، بلکه با استفاده از کارکرد کشویی، گوشی خود را هم به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل می کنید.
 
به این ترتیب گوشی همراه هوشمند، حسگر دوربین، باتری و انرژی پردازش و صفحه نمایش جدیدی را ایجاد می‌کند و تمام این کار با استفاده از یک بسته کمکی انجام شده می‌شود.
کاربر در پشت دوربین خود با استفاده از یک لنز قابل تنظیم دیوپتریک که میزان واضح نمایی آن را با دید چشم تنظیم می‌کند، و همچنین با استفاده از کلیدهای بزرگنمایی و کوچک نمایی، دکمه شروع و توقف بدون دستکاری کردن صفحه نمایش گوشی به یک دوربین فیلم و عکس برداری هوشمند دسترسی داشته باشند.
این سیستم با استفاده از سه قلاویز 1.4 اینچی (دو تا در بالای دوربین و یکی در زیر دوربین) این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند هر نوع وسیله اضافی را که لازم دارد به آن متصل نماید. دو قلاویزی که در بالای دوربین قرار دارند می توانند به منظور نصب چراغ قوه و ضبط کننده صدا مورد استفاده قرار گیرند. در حالی که قلاویز زیرین این امکان را برای کاربران فراهم میآورد تا دوربین و گوشی را همزمان بر روی یک پایه نصب نمایند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا