کدام کشورها اینترنت مقرون به‌صرفه‌تری دارند؟

اینترنت در همه جای دنیا گسترش پیدا کرده است و همه کشورها از این سرویس استفاده می‌کنند؛ اما سرعت و قیمت آن متفاوت است. برخی کشورها اینترنت را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دراختیار کاربران قرار می‌دهند. استفاده از اینترنت مقرون‌به‌صرفه دقیقا به مکانی بستگی دارد که در آن قرار دارید. اینترنت ارزان‌قیمت یک موضوع است؛ اما باید پهنای باند مقرون‌به‌صرفه داشت. درواقع اگر کسی درآمد مناسبی نداشته باشد، شاید اینترنت «ارزان‌قیمت» برای او مناسب نباشد.

به‌تازگی سازمان NetCredit که در شهر شیکاگو قرار دارد، با بررسی میانگین دستمزد ماهانه در سرتاسر دنیا و با استفاده از اطلاعاتی وب‌سایت Cable.co.uk که قیمت پهنای باند در دنیا را بررسی می‌کند، توانسته قیمت اینترنت در کشورهای مختلف را محاسبه کند.

حالا سؤال اینجا است که کدام کشور اینترنت بهتر و کدام کشور اینترنت بدتر ارائه می‌دهد؟

یمن گران‌ترین اینترنت را دراختیار دارد؛ هزینه استفاده از اینترنت در یمن نزدیک به ۲۴۶۶ دلار است. این مقدار ۲۷۹۲٫۵۶ درصد دستمزد ماهانه در این کشور با میانگین ۸۸٫۳۳ دلار می‌شود. موناکو مقرون‌به‌صرفه‌ترین پهنای باند را دراختیار مردم قرار می‌دهد؛ قیمت پهنای باند در موناکو ۳۴٫۴۹ دلار یا ۰٫۰۰۶۸ درصد دستمزد با میانگین ماهانه ۵۰۴۳ دلار است. دسترسی به اینترنت در ترکمنستان ماهانه ۳۰۴۷.۵۲ دلار هزینه دارد که ۱۰۴۳.۰۸ درصد دستمزد ماهانه را شامل می‌شود. استفاده از اینترنت در قزاقستان ماهانه ۲۲٫۱۵ دلار در ماه خاستکه ۴٫۱۷ درصد درآمد ماهانه را شامل می‌شود.هزینه استفاده از اینترنت در ایران ماهانه ۲۳٫۳۵ دلار اعلام شده است که ۶٫۶۱ درصد دستمزد را شامل می‌شود. استفاده از اینترنت در کشور امارات ماهانه ۴۰٫۹۴ دلار استکه ۱٫۳۱ درصد دستمزد را به خود اختصاص می‌دهد.

با مراجعه به سایت Netcredit می‌توانید اطلاعات بیشتری از هزینه اینترنت در دنیا کسب کنید. 

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا