نام ایرپادز جدید سامسونگ گلکسی بادز پرو است

سامسونگ خود را برای معرفی یک ایرباد بی‌سیم آماده می‌کند. این احتمال وجود دارد که ایرباد جدید این شرکت درکنار گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ معرفی شود. سامسونگ قبلا گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو را عرضه کرده است و حالا شایعات به این موضوع اشاره دارند که مدل جدید با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار خواهد شد.

نام این محصول توسط سازمان مقررات رادیویی کشور اندونزی تأیید شده و حتی مشخص شده است این ایرباد بی‌سیم با شماره مدل SM-R190 شناخته می‌شود. با توجه ‌به اطلاعات منتشرشده از سازمان CCC چین، گلکسی بادز پرو باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

فاش شدن این اطلاعات به این معنا است که سامسونگ به‌زودی گلکسی بادز پرو را معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را بهمن‌ماه معرفی می‌کند. ازآنجاکه این محصول با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار می‌شود؛ احتمالا به ویژگی حذف صدای مزاحم مجهز شده است.

طبق شایعات، سامسونگ گلکسی بادز بیاند (Buds Beyond) را درکنار سری گلکسی اس ۲۱ معرفی می‌کند. این احتمال وجود دارد که بیاند تنها یک اسم رمز باشد یا اسمی که به دلایل بازاریابی در آخرین لحظه تغییر کرده است. حتی ممکن است بادز پرو یک محصول دیگر باشد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا