ایران در راه درسیدن به قله علم عزمی جدی دارد

در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،مدیرمسوول خبرگزاری سیناپرس در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام، عموم مردم و به ویژه دانشمندان، اساتید دانشگاه ها، جامعه علمی و همه فرهیختگان کشور؛ این اقدام تروریستی و خبیثانه را محکوم کرد .

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

باردیگر دشمن جاهل وشرور ملت ایران و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

دکتر محسن فخری زاده با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید .

بی‌شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش خواهد شد. اما دشمن نمیداند که با شهادت دکتر فخری ها ،علیمحمدی ها و…. خللی در اراده و اندیشه جوانان ایجاد نمی کند، بلکه عزم آنان را در ادامه این مسیر  قوی تر  خواهدکرد.

جنایت صورت گرفته این حقیقت را بیش از پیش نمایان کرد که کشور ما در راه درسیدن به قله علم عزمی جدی دارد و درطول تاریخ ثابت شده است که دشمن از این پیشرفت علم و فناوری ایران هراس دارد تاجایی که دست به اقدامات شرورانه ای می زند و چهره واقعی شان را اینگونه به جهانیان نشان می دهند.

ار آنجا که بروز این حوادث ناگوار و از دست دادن مجاهدان علم و عمل، برای جامعه‌ ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده است،سعی مان را براین میگذاریم تا خون پاک شهدایمان را زنده نگه داریم و در راه پیشرفت علم و دانش این مرز و بوم بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 مدیرمسوول خبرگزاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا