اهمیت بررسی سلولی برای انتخاب روش درمانی مناسب سرطان سینه

به گزارش ایرنا از پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی، دکتر فاطمه اصفهانی با بیان اینکه، سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در زنان است؛ افزود: تحقیقات و پیشرفت های زیادی در زمینه تشخیص زودهنگام و درمان این بیماری وجود دارد که آشنایی با این پیشرفت ها برای دست اندرکاران تشخیص و درمان سرطان سینه لازم است. 

وی گفت: همچنین به علت شیوع زیاد سرطان سینه، تشخیص زودهنگام و آگاهی زنان در مورد این بیماری برای کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از این بیماری از اهمیت خاصی برخوردار است.
دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی سرطان سینه اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع پانل ها و سخنرانی هایی در این زمینه در هشتمین کنگره سرطان سینه ارایه می شود. 

اصفهانی با بیان اینکه این کنگره به صورت دوزبانه برگزار می شود، ادامه داد: در این کنگره از اساتید و متخصصان برجسته بین المللی دعوت به عمل آمده است تا با حضور در کنگره، سخنرانی ها و پانل های مرتبط با تخصص خود را ارایه دهند. 
وی در مورد ارایه تازه های علمی در مورد سرطان سینه در این کنگره اظهار کرد: تشخیص و درمان بیماری سرطان سینه، وابسته به تخصص های گوناگون است از همین رو در این کنگره مطالب جدیدی در حوزه های مختلف رادیولوژی، ژنتیک، درمان های جراحی، شیمی درمانی و رادیوتراپی، انفورماتیک و طب تسکینی ارایه می شود. 

فوق تخصص آنکولوژی در مورد ارایه تازه های رشته آنکولوژی در این کنگره گفت: با توجه به انواع سرطان سینه و انتخاب درمان خاص برای هر بیمار، تشخیص قطعی و بررسی بیولوژیک و ژنتیک بیماری به منظور انتخاب روش درمانی برای هر بیمار اهمیت زیادی دارد از این رو در بخش آنکولوژی این کنگره، مطالبی در این زمینه ارایه می شود. 
نخستین کنگره بین المللی سرطان سینه و هشتمین کنگره سراسری سرطان سینه از ششم تا هشتم آبان ماه در سالن اجتماعات کتابخانه ملی تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا