شرکت 4A Games برای کنسول های پلی اسیتشن ۵ تاییدشد

استودیوی بازی‌سازی 4A Games اعلام کرد عنوان پرطرفدار Metro Exodus در سال آینده به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ راه پیدا می‌کند. این استودیو از مطرح کردن تاریخ دقیق عرضه بازی بر روی کنسول‌های نسل آینده خودداری کرد اما اظهار داشت که عنوان مورد نظر از طریق یک بروزرسانی رایگان به دست کاربرانی که آن را از قبل خریداری کرده‌اند خواهد رسید.

شرکت 4A Games متاسفانه جزئیات دقیقی از پیشرفت‌های عنوان Metro Exodus بر روی کنسول‌های نسل جدید را به کاربران توضیح نداد اما کاربران می‌توانند شاهد توسعه در مواردی باشند که شامل تمامی بازی‌های نسل آینده می‌شوند. با توجه به بازی‌های کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، بازی Metro Exodus با توسعه قابلیت ردیابی اشعه نور، افزایش نرخ بازیابی تصویر، افزایش سرعت بارگذاری بازی و توسعه گرافیکی عرضه خواهد شد.

عناوین جدید سری بازی‌های Metro

با وجود آن که نحوه بروزرسانی بازی برای کاربران مشخص نیست، استودیوی سازنده تاکید داشت که این عنوان به صورت رایگان برای کاربرانی که از پیش Metro Exodus را خریداری کرده‌اند عرضه می‌شود. این شرکت اولین عنوان سری بازی‌های مترو را ۱۰ سال پیش با نام Metro 2033 منتشر کرد و اکنون برای جشن ۱۰ سالگی این سری بازی‌ها، شرکت سازنده تصمیم گرفت اطلاعاتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این مجموعه همچنین در نظر دارد عنوان خود را به صورت چندنفره آنلاین به دست کاربران برساند. شرکت 4A Games سعی دارد قسمتی دیگر از بازی‌های خود را نیز در آینده برای کنسول‌های نسل ۹ منتشر کند که شامل بخش آنلاین نیز خواهد شد. از آن جایی که برنامه‌های این مجموعه در مراحل ابتدایی قرار دارند مشخص نیست که عنوان بعدی Metro یک بازی به صورت آنلاین خواهد بود یا شرکت سازنده بخش داستانی جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

 

منبع :زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا