عصبانی شدن کاربران اپل به دلیل نقص فنی رایانه‌های مک

این کاربران با حضور در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اختلال یادشده اعتراض کرده و می‌گویند اپل باید هر چه سریع‌تر قابلیت بلوتوث این رایانه‌ها را اصلاح کرده و به حالت اول بازگرداند.

قطع مکرر ارتباط بلوتوث و نیز قطع ارتباط با لوازم جانبی متصل شده به رایانه‌های مک با بلوتوث مشکل دیگری است که در این زمینه وجود دارد و کاربران را عصبانی کرده است.

اولین بار کاربری به نام پاتریک توماسو موضوع را در حساب خود در یوتیوب و توئیتر مطرح کرد و گفت بلوتوث رایانه ام ۱ مک مینی وی به طور مرتب قطع و وصل می‌شود. در ادامه کاربران دیگری نیز به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

با توجه به اینکه ارتباط برخی لوازم جانبی دیگر رایانه‌ای مک مانند موس، صفحه کلید و هدفون نیز از طریق بلوتوث انجام می‌شود کاربران زیادی از این مشکل آسیب دیده و نمی‌توانند به درستی از رایانه‌های خود استفاده کنند.

برخی کارشناسان می‌گویند این مشکل یا مربوط به سخت افزار رایانه‌های مک یا مربوط به سیستم عامل مک او اس بیگ سور است. کاربران اپل در گذشته هم با چنین مشکلاتی مواجه شده بودند. در سال ۲۰۱۴ برخی کاربران از اختلال در صفحه کلید بی سیم اپل و موس آن خبر داده بودند. بررسی‌ها نشان داد این مشکل مربوط به سیستم عامل او اس ایکس یوسمیت است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا