شارژر MagSafe Duo به زودی عرضه می شود

اما اپل اخیرا اطلاعاتی را در خصوص نحوه عملکرد این شارژر وایرلس با آداپتورهای مختلف ارائه کرده که دانستن آن برای آن‌هایی که به دنبال خرید این شارژر هستند، ضروری است.

طبق گزارش بلومبرگ، شارژرهای MagSafe Duo با آدپتورهای 20 واتی USB-C ‌می‌توانند با سرعت 11 وات، گوشی را شارژ کنند. همچنین در صورت استفاده از آداپتورهای 27 واتی یا بالاتر، حداکثر سرعت شارژ به 17 وات خواهد رسید.

این یعنی زمانی که شارژر MagSafe Duo به آداپتور 20 وات 19 دلاری اپل متصل شود سرعت شارژ آیفون 12 به 15 واتی که در شارژرهای وایرلس MagSafe گزارش شده، نخواهد رسید. همچنین حداکثر سرعت شارژی که با MagSafe Duo ‌می‌توان به آن دست یافت، 14 وات است که یک وات کمتر از سرعت شارژ MagSafe است.

تا پیش از این، بسیاری از کارشناسان، خرید شارژر 129 دلار MagSafe Duo را به کاربران توصیه ن‌می‌کردند که اکنون و با اطلاعات جدیدی که توسط اپل ارائه شده، پرداخت مجموع 180 دلار (به همراه آداپتور) برای شارژری که سرعت شارژ چندان بالایی را نیز ارائه ن‌می‌دهد، ن‌می‌توان انتخاب منطقی باشد.

با این حال، برخی از کاربران که از دارندگان اپل واچ نیز هستند، این چنین استدلال ‌می‌کنند که در همواره ‌می‌بایست دو شارژر و کابل جداگانه را برای این دو محصول به همراه خود داشته باشند و از این رو، ترجیح ‌می‌دهند که شارژر MagSafe Duo را خریداری کنند.

گفتنی است اپل هنوز زمان دقیقی را برای عرضه MagSafe Duo اعلام نکرده و در وب‌سایت این شرکت عبارت «به زودی» درج شده است.

 

منبع:آی تی ایران

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا