حمایت ۱۵ میلیاردی معاونت علمی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت

رضا اسدی‌فرد درباره این حمایت‌ها گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری برای توسعه زیرساخت‌ آزمایشگاهی کشور، حمایت از مراکز دارای شرایط برای خرید تجهیزات جدید را در برنامه حمایتی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این راستا شبکه حمایت ۱۵ میلیارد ریالی در نظر گرفته است، ادامه داد: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد مراکز عضو که هر سال انجام می‌شود مجموعه‌هایی که از امکانات موجود خود بهتر استفاده کرده باشند، می‌توانند از حمایت شبکه برای خرید دستگاه‌های جدید بهره‌مند شوند.

اسدی فرد افزود: این حمایت برای خرید دستگاه‌های ایرانی در قالب خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت پرداخت می‌شود و تاکنون ۶۷ آزمایشگاه عضو به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از این حمایت‌ها بهره‌مند شدند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی خاطر نشان کرد: در صورتی که دستگاه مورد نظر آزمایشگاه، سازنده داخلی نداشته و آزمایشگاه بر اساس دستورالعمل حمایتی شبکه از شرایط لازم برخوردار باشد، بخشی از هزینه خرید دستگاه در قالب تسهیلات با شرایط مناسب به آزمایشگاه پرداخت می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا