ساعت هوشمند اپل اس ای

در سال ۲۰۲۰ شرکت مشهور اپل از مدل جدید ساعت های هوشمند خود با عنوان  Apple Watch SE رونمایی کرد. به انتخاب وب سایت ساینس فوکوس این ساعت هوشمند را می توان در زمره یکی از برترین فناوری های ارائه شده در سال جاری دانست.

ساعت های هوشمند اپل طی سال های گذشته به یکی از محبوب ترین نمونه های مشابه در بازار تبدیل شده و طراحان اپل با ارائه این محصول توانستند تا حد زیادی مخاطبان خود را راضی نگهدارند. ردیابی تناسب اندام به صورت بصری و هوشمند و تشخیص اینکه چه زمانی نیاز به تمرین و انجام حرکات ورزشی دارید، این ساعت را از رقبای خود متمایز کرده است.

ساعت هوشمند اپل سری اس ای  ضد آب است، بنابراین شما در استخر یا در طبیعت می توانید آن را به همراه داشته باشید. از جمله ویژگی های بسیار جالب توجه دیگر این محصول، توانایی رصد و پایش علائم حیاتی کاربران بوده و قادر است در صورت تشخیص سقوط از ارتفاع یا به هم خوردن ریتم نبض به اورژانس و تلفن های خاصی که کاربر به آن معرفی کرده است، هشدار  دهد.

یکی از دیگر مزایای فناوری فوق، این است که اپل حالت خانوادگی آن را نیز معرفی کرده است تا شما بتوانید بدون داشتن تلفن های همراه اپل یا همان آیفون، یکی از این ساعت ها را به اعضای خانواده یا کودکانتان هدیه دهید. علاوه بر کارکردهای ذکر شده می توان از این ساعت به عنوان بی سیم Walk-Talkies، ارسال متن، پخش موسیقی و حتما برقراری تماس تلفنی استفاده کرد.

در وب سایت رسمی اپل برای معرفی این محصول از عبارت قابلیت های ارزشمند و قیمت پایین استفاده شده است زیرا این محصول به نسبت ارزان قیمت بوده و قیمت پایه آن از ۲۷۹ دلار شروع می شود.

ازجمله دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی نمادین و صفحه نمایش بزرگ همانند Apple Watch Series 6.
  • هسته پردازنده دو هسته ای قدرتمند S5 SiP
  • عملکرد سریع

 

مترجم: مریم عالمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا