وزارت علوم ۶ برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان را تصویب کرد

طاهر روشندل گفت: به منظور اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه با عنوان تولید، اصلاح و به روزرسانی مستمر رشته ها و برنامه‌ های درسی بر اساس مبانی و الزامات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین ابلاغیه مرکز برنامه­ ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص عناوین رشته­ های جدید تربیت معلم، به همت دفتر برنامه ­ریزی درسی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، برنامه درسی رشته­ های آموزش ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، زبان و ادبیات فارسی و آموزش دانش­ آموزان با نیازهای ویژه، پس از تصویب در گروه هماهنگی برنامه­ ریزی تربیت معلم و کمیسیون برنامه­ ریزی آموزشی وزارت علوم روی سایت این وزارتخانه بارگذاری شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: برنامه درسی رشته های اعلام شده از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان نیز برای دانشجو معلمان قابل دریافت است.

این مقام مسوول، تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه ­ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این برنامه­ ها برای ورودی ­های سال ۱۳۹۹ به بعد قابل اجرا است.

معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان اخیرا بازنگری ۲۰ رشته را به پایان رسانده و ارائه محتوای بومی برای این رشته ها در حال ارائه است.