وزارت علوم ۶ برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان را تصویب کرد

طاهر روشندل گفت: به منظور اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه با عنوان تولید، اصلاح و به روزرسانی مستمر رشته ها و برنامه‌ های درسی بر اساس مبانی و الزامات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین ابلاغیه مرکز برنامه­ ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص عناوین رشته­ های جدید تربیت معلم، به همت دفتر برنامه ­ریزی درسی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، برنامه درسی رشته­ های آموزش ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، زبان و ادبیات فارسی و آموزش دانش­ آموزان با نیازهای ویژه، پس از تصویب در گروه هماهنگی برنامه­ ریزی تربیت معلم و کمیسیون برنامه­ ریزی آموزشی وزارت علوم روی سایت این وزارتخانه بارگذاری شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: برنامه درسی رشته های اعلام شده از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان نیز برای دانشجو معلمان قابل دریافت است.

این مقام مسوول، تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه ­ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این برنامه­ ها برای ورودی ­های سال ۱۳۹۹ به بعد قابل اجرا است.

معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان اخیرا بازنگری ۲۰ رشته را به پایان رسانده و ارائه محتوای بومی برای این رشته ها در حال ارائه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا