این صندلی مناسب دورکاری است

باید اذعان داشت که سال ۲۰۲۰ به دلیل شرایط خاص خود باعث ایجاد تغییرات زیادی در سبک زندگی انسان شده و به تبع آن دنیای فناوری نیز در همین مسیر حرکت کرده است. یکی از تغییرات سال ۲۰۲۰ در سبک زندگی انسان، استفاده گسترده کشورهای مختلف جهان و ادارات دولتی و خصوصی از امکانات دورکاری در شرایط قرنطینه کرونا بود.

طبیعتا این موضوع باعث شد تا افراد زیادی مجبور شوند ساعات بیشتری از روز را در پشت کامپیوترهای خود به حالت نشسته سر کنند که این موضوع به طور خاص اگر صندلی و میز مورد استفاده، دارای شرایط استاندارد نباشد، مشکلات متعددی در پی خواهد داشت.

هرمان میلر ، یک طراح مبلمان اداری که در سطح بین الملل شناخته شده است نیز با این مشکل رو به رو شده و می گوید: کار در خانه هنگام قرنطینه وضعیت بدی برای من ایجاد کرده بود. من مانند شمع در حال ذوب شدن بوده و درد کمر و مفاصل را تجربه کردم.

این موضوع سبب  شد که این طراح مبلمان، یکی از جالب توجه ترین فناوری های سال ۲۰۲۰ را ارائه کند که با نام Herman Miller x Logitech G Embody Gaming Chair شناخته می شود.

وی برای ساخت این صندلی خاص، از یک صندلی ویژه بازی الهام گرفته و یک صندلی اداری جدید طراحی کرده است.

این صندلی علاوه بر قابلیت های متعددی که برای انجام کارهای مختلف اداری دارد، به کامپیوتر متصل شده و دارای قطعات کاملا متحرک و قابل تنظیم، روکش دارای قابلیت تنفس جهت جلوگیری از تعریق و انحنای مناسبی جهت ستون فقرات کاربران است. از دیگر ویژگی های این صندلی ویژه دورکاری می توان به قابلیت تنظیم آن بر اساس فیزیک بدنی هر فرد به طور مجزا اشاره کرد.

البته قیمت این صندلی نیز چندان ارزان نبوده و حدود ۲ هزار و ۵۹۰ دلار برای خرید آن باید در نظر گرفت.

مترجم: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا