آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص زمان ثبت نام نقل و انتقال «دانشجویان ورودی جدید» گفت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری به تازگی، زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از امروز دوشنبه ۲۶ آبان آغاز می‌شود و تا روز شنبه اول آذرماه دامه خواهد داشت.

دکتر محمد تاج فرد مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب اظهار کرذ: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص مییابد.

دکتر تاج فرد تاکید کرد: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰%، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵درصد الی ۴۹درصد است. 

وی افزود: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً در زمان های تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: vsa.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاهها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند. 

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه آن در اولین فرصت از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی میشود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا