ثبت نام ایده و اپلیکیشن در سلسله مسابقات جشنواره وصل آغاز شد.

سیناپرس: جشنواره وصل با هدف برگزاری مسابقات دوره ای طراحی اپلیکیشن با رویکرد گردآوری برنامه‌نویسان مختلف، تشویق کاربران تلفن همراه در جهت استفاده از برنامه‌های تولیدی و اقدام به فرهنگ‌سازی عمومی برگزار می شود.

 

برنامه‌های جشنواره وصل شامل مسابقه ایده های برتر برنامه‌های تلفن همراه، مسابقه اپلیکیشن های عمومی، مسابقه اپلیکیشن های بازی، مسابقه اپلیکیشن های سازمانی و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط وغیر حضوری است.

 

توسعه دهندگان اپلیکیشن و علاقه مندان به اپلیکیشن های عمومی، بازی و تخصصی تلفن همراه، تا 15 بهمن سال جاری  فرصت دارند، ایده های جدید و کاربردی و همچنین طرح های اپلیکیشن خود را در حوزه های مختلف اجتماعی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، بازی و سرگرمی، تخصصی و … را از طریق وب سایت جشنواره وصل festival.vaslab.ir ثبت کرده و در مسابقات مختلف جشنواره وصل شرکت کنند.

طرح های ارسالی توسط داوران و ارزیابان جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برندگان در تاریخ 28  بهمن 93 و در برنامه اختتامیه جشنواره وصل معرفی شده و از آنان تقدیر خواهد شد.علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر مرتبط با جشنواره وصل و مسابقات به آدرس؛ festival.vaslab.ir مراجعه کنند.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا