رونمایی از دو مدل جدید موتورسیکلت لئونچینو

به نظر می‌رسد که بنلی در کلاس بدون پوشش و میان‌وزن خود همچنان از سبک طراحی موتورسیکلت کلاسیک الهام می‌گیرد. چه درباره‌ی دوکاتی جدید صحبت کنیم یا تریومف تریدنت، تولیدکنندگان همچنان به میراث گذشته متکی هستند تا به سمت وسایل کاملا جدید حرکت کنند و بنلی هم از این موضوع مستثنی نیست.

این شرکت تابعه‌ی «کیانجیانگ» (Qianjiang) که طراحی خود را در ایتالیا انجام می‌دهد و در چین تولید می‌شود، از جدیدترین موتورسیکلت‌های وزن متوسط بدون پوشش خود «لئونچینو ۸۰۰» (Leoncino 800) و «لئونچینو ۸۰۰ تریل» (Leoncino 800 Trail) با نگاهی به سبک خاص خود، رونمایی کرد.

لئونچینو ۸۰۰ که کاملا مناسب جاده است، از یک قاب فولادی لوله‌ای بهره می‌برد که در بالای یک مخزن بنزین ۱۴.۸ لیتری به شکل سنتی و بخش عقبی و صندلی قرار دارد.

نشان «لئونچینو» (Leoncino) در صفحات کناری جلوه‌ای از مدرن بودن را اضافه می‌کند در حالی که شیر قدیمی برند بنلی هم روی گلگیر جلو و نماد این شرکت روی مخزن بنزین دیده می‌شود. چراغ جلو بیضی‌شکل است و در کنار پایه‌ی میانی به نمایش ترکیبی از قدیمی و جدید کمک می‌کند.

در زیر این طراحی با سبک مدرن و یکپارچه‌ی خانواده‌ی لئونچینو یک موتور دوقلوی موازی ۷۴۵ سی‌سی مایع خنک قدرتی برابر با ۷۶ اسب بخار به همراه ۶۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده‌ی ۶ سرعته و کلاچ پایی هم تمام این قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند در حالی که ترمزهای «برمبو» (Brembo) توقف این وسیله‌ی نقلیه را برعهده دارند.

یک اتصال‌دهنده‌ی ۵۰ میلی‌متری وارونه‌ی Marzocchi، تنظیم برگشت، فشرده‌سازی و بارگیری مجدد را با ۱۳ سانتی‌متر جابه‌جایی ارائه می‌دهد و در عقب هم یک مونوشاک (Monoshock) با قابلیت تنظیم پیش‌بار، وظیفه‌ی تعلیق موتورسیکلت بنلی لئونچینو جدید را برعهده دارد و چرخ‌های ۱۷ اینچی (۴۳ سانتی‌متری) در هر دو انتهای آن یک لاستیک ۱۲۰ بخشی را در جلو و یک لاستیک ۱۸۰ بخشی را در عقب به حرکت درمی‌آورند.

برای بیراهه‌نوردان که دوست دارند در زمین‌های خاکی هم فعالیت کنند، بنلی یک نسخه‌ی لئونچینو ۸۰۰ تریل هم ارائه می‌دهد که دارای لوله‌های بالاتر، چرخ جلوی ۱۹ اینچی (۴۸ سانتی‌متری) و البته بازه‌ی جابه‌جایی ۱۴ سانتی‌متری برای سیستم تعلیق جلو و ارتفاع صندلی ۸۲.۸ سانتی‌متر (۳۲.۶ اینچ) است.

در حالی که هر دو مدل از استانداردهای جدید آلایندگی یورو ۵ برخوردارند، بنلی هنوز قیمت نهایی این دو موتورسیلکلت جدید لئونچینو را منتشر نکرده است. اما احتمالا این مدل‌های جدید قیمتی میان XSR700 و R nineT Scambler خواهند داشت. مدل‌هایی که آخرین میان‌وزن بنلی به سبک برهنه‌ی کلاسیک هم نخواهند بود.

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا