نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین با حضور ایران گشایش یافت

 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای فناوری پیشرفته چین به مدت ۵ روز و به دو صورت آنلاین و آفلاین آغاز شده است. ۲۴ کشور و سازمان بین‌المللی به صورت آفلاین و ۲۹ کشور و سازمان بین‌المللی دیگر به روش آنلاین در این نمایشگاه شرکت دارند.

در این نمایشگاه برای نخستین بار منطقه تجاری G۵ و منطقه فناوری آی تی زد اپیدمی ایجاد شده است.

مساحت نمایشگاه امسال بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع است بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند و نزدیک به ۱۰ هزار پروژه و بیش از ۱۴۰ فعالیت در نمایشگاه امسال انجام می شود.

در بیست و دومین دوره این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه الکترونیک، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، بلاک‌چین و فینتک آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان جهانی قرار داده اند.

پاویون مخصوص جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۵ تا کنون بصورت مستمر در این نمایشگاه برپا بوده و امسال برای ششمین بار است که شرکت‌های ایرانی در قالب این پاویون حضور دارند.

سال گذشته در نمایشگاه فناوری‌های برتر چین (CHTF) شرکت های علمی، فنی و دانش بنیان ایران و چین ۷ تفاهم نامه امضا کردند.

نمایشگاه شنژن که به عنوان مرجع نمایشگاه‌های فناوری چین شناخته می‌شود بستر مناسبی برای ارتباط‌گیری با شرکت‌های چینی بخصوص در حوزه‌های فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات و الکترونیک است. ضمن اینکه سرمایه‌گذاران چینی آماده یافتن فرصت‌های مناسب فناوری و اقتصادی هستند که با توجه به تجربه بازار و هنر تولید و فروشی که دارند بتوانند برای بسیاری از شرکت‌های ایرانی افق‌های تازه‌ای به سمت بازارهای جهانی بگشایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا