روسیه انتخاب بازیگر برای نخستین فیلم خود در فضا را آغاز کرده است

 به نظر می رسد که روسیه و ایالات متحده درگیر یک نوع جدید از مسابقه فضایی شده اند و هر دو در تلاش هستند تا اولین کشوری باشند که در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) فیلم برداری می کنند.

ماه گذشته اخباری مبنی بر اینکه "تام کروز" بازیگر سرشناس هالیوود برای ضبط بخش هایی از یک فیلم تا پایان سال 2021 به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام می شود، منتشر شد.

اکنون به نظر می رسد که سازمان فضایی روسیه ملقب به "روسکاسموس"(Roscosmos) و بزرگترین کانال تلویزیونی این کشور موسوم به "کانال یک" به دنبال ارسال یک بازیگر به ایستگاه فضایی بین المللی برای یک فیلم هستند.

حالا به نظر می رسد که "تام کروز" برای کسب عنوان اولین بازیگری که در فضا بازیگری کرده است، باید رقابت کند، چرا که "روسکاسموس" و "کانال یک" روسیه در حال انتخاب یک بازیگر زن هستند تا این عنوان را از "تام کروز" بگیرد.

"تام کروز" قرار است در ماه اکتبر 2021 با سفینه فضایی "کرو دراگون"(Crew Dragon) متعلق به شرکت "اسپیس ایکس"(SpaceX) به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شود و این تقریباً تمام آن چیزی است که درباره این فیلم آمریکایی می دانیم.

اما فیلمی که روسیه قرار است آن را در ایستگاه فضایی بین المللی فیلم برداری کند، "چالش" نام گذاری شده است، ولی آنها هنوز بازیگر نقش اصلی ندارند و فقط مشخص است که این بازیگر یک بازیگر زن خواهد بود.

"الکسی تروتسیوک" تهیه کننده روس گفت: ما به دنبال زنی هستیم که بتواند بر روی زمین بازی کند، سپس سخت ترین مراحل آماده سازی برای ارسال به فضا را تاب بیاورد و به فضا برود و در آنجا، در حالت بدون جاذبه قادر به بازیگری باشد.

بازیگر منتخب ایفا کننده روسی نیز همانند "تام کروز" کاملاً مثل یک فضانورد آموزش می بیند. به علاوه اینکه باید ورزشکار باشد و دارای تحصیلات عالیه باشد و سابقه کیفری نیز نداشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید چه کسی موفق به فیلم برداری اولین فیلم در فضا می شود.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا