نسخه دمو بازی Dragon Quest 11 S منتشر شد

پیش از انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition شاهد در دسترس قرار گرفتن یک نسخه‌ی دموی پُروپیمان بودیم که امکان تجربه‌ی ۱۰ ساعت از محتوای آن را فراهم کرد. این بازی نقش‌آفرینی ماه آینده به ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر راه می‌یابد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی دموی این نسخه‌ها با انتشار تریلر جدیدی در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید تریلر مربوط‌به نسخه‌ی دموی بازی Dragon Quest 11 S را در بستر «یوتیوب» مشاهده کنید.

نسخه‌ی دموی Dragon Quest 11 S نه‌تنها بخش‌های ابتدایی بازی را نشان می‌دهد که در آن بازیکنان کنترل لومناری را در مأموریتی برای نجات دنیای «اِردریا» در دست می‌گیرند، بلکه نگاهی به نحوه‌ی کاوش در محیط‌ها، مبارزات و داستان‌گویی آن خواهد داشت. در این نسخه می‌توان نگاهی به جلوه‌های بصری بازی انداخت؛ خصوصاً که نسخه‌ی Definitive تمام پلتفرم‌ها بر پایه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن توسعه یافته است. به‌هرشکل باید منتظر بود و دید که آیا این نسخه‌ها می‌توانند در زمان انتشار به‌خوبی نسخه‌ی اصلی عمل کنند و انتظارات طرفداران را برآورده سازند یا خیر.

بازی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ (۴ دسامبر ۲۰۲۰) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/سری اس (به‌همراه سرویس ایکس باکس گیم پَس) منتشر خواهد شد. این نسخه‌ها شامل صداگذاری انگلیسی و ژاپنی، حالت دو بُعدی، سناریوهای داستانی بیشتر و بهبودهای دیگری می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا