وبیناری برای به اشتراک گذاری تجارب یک کارآفرین

تغییرات در نیاز بازار می‌تواند یک ایده خوب و فناورانه را به گزینه‌ای ناموفق و شکست‌خورده تبدیل کند و در چنین شرایطی، به‌ویژه در دنیای امروز فناوری که تغییرات مداوم بازار و ظهور فناوری‌های مختلف، از مشخصه‌های بارز آن به حساب می‌آید، رصد فرصت‌های پیش رو و استفاده بهینه از آنها فاکتوری تعیین‌کننده خواهد بود.

در این راستا داستان کارآفرینی "سید سعید آزادفر"، مؤسس و عضو هیات‌ مدیره یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه الکترونیک مثال بارزی از شکار فرصت‌ها در زمان مناسب است؛ چرا که از دستگاه خشک‌کن صنعتی تا دوربین مداربسته، سیستم آبیاری زیرسطحی فوق کم‌مصرف، ماینینگ و کریپتوکارنسی، نرم‌افزارهای دفاتر بیمه و تولید ماسک سه لایه پزشکی، همه در نتیجه رصد دقیق بازار حاصل شده و فرصت‌های کسب‌وکار جدیدی را در پیش روی این کارآفرین قرار داده است و این کارآفرین خوش‌فکر ایرانی، در پانزدهمین وبینار کاریز، از تجارب خود در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه صحبت می‌کند.

این وبینار در روز چهارشنبه، ۱۴ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار خواهد شد و در آن مروری بر استفاده‌های بهینه از فرصت‌های بازار می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، کارآفرینان برای حضور در این وبینار با مراجعه به سایتkariz.net/event/15 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همراهان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با استفاده از کد تخفیف nano۱۰۰ می‌توانند در این وبینار به صورت رایگان شرکت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا