۴۰۰ مقاله در همایش بین‌المللی مجازی علوم ورزشی ارایه می‌شود

محمد شریعت زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی قرار بود در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا مجبور به تغییر زمان برگزاری همایش به امسال شدیم.

وی بیان کرد: این همایش امسال از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، در این چهار روز مقاله هایی که سال گذشته فرآیند ارزیابی و داوری آنها انجام شده بود، در قالب سخنرانی و پوستر ارایه خواهد شد.

معاون فناوری و ارتباط با جامعه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ادامه داد: «توسعه فناوری ورزش برای زندگی فعال» شعار امسال همایش در نظر گرفته شده و در کنار آن در حوزه های فناوری ورزش، ورزش در بیماری ها، دیده‌بانی ورزش، مدیریت های ورزش نیز مطالبی ارایه خواهند شد.

شریعت زاده یادآور شد: تلاش داریم در این دوره از برگزاری همایش از توانایی دانشگاه ها و همکاری دانشکده های تربیت بدنی در سایر استان ها نیز استفاده کنیم. در این دوره که به صورت مجازی برگزار می شود، حداقل ۱۵ مهمان خارجی و استاد برجسته حوزه علوم ورزشی در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

وی گفت: امسال ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ارسال شد که حدود ۴۰۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است.

معاون فناوری و ارتباط با جامعه پژوهشگاه بیان کرد: گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و ارتقای باورهای بین‌المللی از اهداف این دوره از همایش است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا