سن دیسک از شارژر وایرلس با قابلیت بکاپ‌گیری رونمایی کرد

یکی از این شارژر‌ها به نام «Ixpand Wireless Charger Sync» می‌تواند از اطلاعات گوشی شما مانند مخاطبین، تصاویر و ویدیوها در هنگام شارژ به صورت بی‌سیم، بکاپ‌ بگیرید. این شارژر در نسخه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

این قابلیت برای افرادی که ویدیوهای طولانی با رزولوشن 4K می‌گیرند، کاربردی خواهد بود و علاوه بر این با توجه به حذف درگاه کارت حافظه از بسیاری از گوشی‌های هوشمند، کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی دستگاه را نیز خالی کنند. کاربران برای اینکه شارژر وایرلس Ixpand Wireless Charger Sync قادر به تهیه نسخه پشتیبان از گوشی آن‌ها باشد، باید اپ «Ixpand Charger» را از اپ استور یا پلی استور دریافت کنند.

این محصول سن دیسک از چندین پروفایل برای بکاپ‌گیری پشتیبانی می‌کند، بنابراین تمام اعضای خانواده می‌توانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این دستگاه از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های Qi نیز سازگار است.

این شارژر بی‌سیم سن دیسک می‌تواند دستگاه‌ها با قاب ضخیم را نیز شارژ کند و خود ابعادی برابر ۱۹.۵۱ در ۲۰۱.۳۹ در ۱۰۰.۲۵ میلی‌متر دارد. این محصول از یک آداپتور به همراه کابل ۱.۸ متری بهره می‌برد و دارای یک پورت microUSB برای استفاده عادی به عنوان فضای ذخیره‌سازی است.

محصول بعدی این کمپانی با نام «Ixpand Wireless Charget 15W» وارد بازار می‌شود که اگرچه فاقد قابلیت بکاپ‌گیری است، اما از فناوری شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در جعبه این محصول یک آداپتور با قابلیت پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام به همراه کابل ۱.۵ متری USB Type-A به Type-C به چشم می‌خورد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا