لوگوی مجله تایم در کاور جدید به VOTE تغییر یافت

مدت ۱۰۰ سال است که در کاور مجله تایم از لوگوی سنتی استفاده می‌شود؛ لوگویی با عبارت «TIME» که بالای کاورهای مجله را احاطه می‌کند. بااین‌حال نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوی ایالات متحده به‌حدی در نوع خود بزرگ و تأثیرگذار محسوب می‌شود که مجله تایم سنت‌شکنی کرده و لوگوی خود را تغییر داده است.

کاور شماره جدید مجله تایم از حاشیه‌های قرمزرنگ برخوردار است که در شماره‌‌های قبلی نیز مشاهده می‌شد؛ اما لوگوی بالای مجله از عبارت «TIME» به «VOTE» (به‌معنی رأی دادن) تغییر یافته است تا سران مجله به‌نوعی حساس بودن شرایط کنونی ایالات متحده را نشان دهند. چنین اقدامی در نوع خود بی‌سابقه است و درواقع برای اولین ‌بار در صد سال گذشته، لوگوی مجله تایم تغییر پیدا می‌کند.

مدیران مجله‌ی تایم درباره علت چنین تغییری در آخرین شماره توضیح داده‌اند: «رویدادهای بسیار کمی رخ خواهند داد که بتوانند نسبت به انتخابات ریاست جمهوی ایالات متحده تأثیر بیشتری روی دنیا بگذارند. برای بزرگ‌داشت چنین رویدادی، تصمیمی بسیار سخت اتخاذ کردیم تا برای اولین در طول ۱۰۰ سال گذشته مجله تایم، لوگوی بالای کاور را در نسخه آمریکایی آخرین شماره از مجله تغییر بدهیم و به‌جای عبارت همیشگی «TIME» از عبارت دیگری یعنی« VOTE» استفاده کنیم. هدف از چنین اقدامی بیان اهمیت مشارکت و رآی دادن شهروندان آمریکایی در انتخابات پیش رو است.»

در کاور می‌توان مشاهده کرد که از سه رنگ سفید، آبی و قرمز استفاده شده است که سه رنگ پرچم ایالات متحده را بیان می‌کند. تصویر زنی نیز در کاور خودنمایی می‌کند که صورت خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا پوشانده است. تصویر کاور که توسط شپرد فیری نقاشی شده، جزئیات در خور توجه فراوانی دارد که مدت‌ها ذهن مخاطبان را به خود درگیر خواهد کرد.

به‌گفته‌ی اعضای ارشد مجله تایم، شماره جدید بیشتر به انتخابات پیش رو می‌پردازد و حتی مقاله‌ای در مورد اینکه «چگونه با کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، رآی بدهیم؟» پیشنهادهای ایمنی را به مخاطبان و شهروندان آمریکایی ارائه می‌دهد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا