ﻣﺴﯿﺮ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﺑﺮج cn یکی از جاذبه های گردشگری تورنتو

یکی از جذاب ترین مکان های دنیا جهت راه رفتن در ارتفاع 362 متری برج CN است. البته باید آدم نترسی از ارتفاع باشید. کسانی که جراتش را دارند، می توانند در این پیاده روی هوایی قدم بزنند و از آن بالا همه تورنتو را زیر پای خود ببینند.

شاید کمی اهل هیجان باشید و از ارتفاع هم خوشتان می آید! اما باید دید دل و جرات پیاده روی در یکی لبه یکی از بلندترین برج های را دارید یا نه! پیاده روی در بالای برج سی ان کانادا می تواند تجربه ی متفاوتی برایتان باشد. آزمودن محدوده اعصابتان با راه رفتن روی لبه با دست آزاد دور قسمت بالایی برج، یکی از کارهای هیجان انگیز در برج سی ان خواهد بود.

مسیر پیاده روی برج CN که به “Edge Walk” معروف است برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی هستند، مکانی فوق‌العاده محسوب می‌شود. پیاده روی بدون دست بر روی سکویی با عرض 1.5 متر در اطراف لبه خارجی کپسول اصلی، در ارتفاع 365 متری صورت می گیرد.  شرکت کنندگان به یک مهار ایمنی و طناب متصل می شوند.

حاضر شدن و پوشیدن انواع وسایل ایمنی برای حضور در این مکان دیدنی دنیا یک ساعت زمان می برد و پس از آن هم می توانید حدود 20 تا 30 دقیقه در این پیاده رو در ارتفاع 360 متری بایستید. هزینه بازدید از مسیر پیاده روی برج CN حدود 175 دلار آمریکا است.لار آمریکا است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا